Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Waarom zou ik mij vies voelen ? Iedereen (zowel links als rechts) ziet toch dat de eenzijdige buitenlandse politiek van Bush inzake moslimterrorisme gefaald heeft. Ik wil het moslimterrorisme vernietigd zien en niet versterkt, zoals dat nu het geval is. De VS hadden samen met Rusland en de EU moeten Bin Laden opsporen en doden, samen met Mollah Omar en de rest van de Al Quada en Taliban strijders in Afghanistan. Dan had Bush (ook weer samen met de EU) een oplossing moeten zoeken voor het Midden-Oosten, aangezien terroristen dat te pas en te onpas gebruiken om jonge moslims te rekruteren voor hun Jihad. Bush heeft door zijn domme optreden in Irak de internationale coalitie tegen het terrorisme zelf kapot gemaakt en daardoor is het moslimextremisme overal ter wereld gegroeid. En nu wordt de Europese volkscultuur bedreigd door het oprukkende moslimextremisme ...
|
headinajar,
Obiwan,
1) En nu wordt de Europese volkscultuur bedreigd door het
afrukkende zwartblokextremisme ...

geef mij dan maar een tajine met couscous n�*!
2)
Bin Laden opsporen en doden? Jij vergeet dat de Bin Ladens zakenvrienden van Bush zijn: daar raakt men
niet aan!
3)
Samen met Rusland, nadat de Taliban de Russen uit Afghanistan hadden gebonjourd met amerikaans-britse opleiding, $$$, steun en wapens, zelfs een "readers digest" versie van de Koran, geleverd door de CIA aan de medressas in Pakistan
????Lag diplomatisch wel héél moeilijk, denk je niet?
4)
Een oplossing zoeken voor het M-O?? Irak nog platter bombarderen dan al gebeurde? Kan dat wel? Of wou je het in een
put omtoveren
? Het énige wat Bush wel wou van Europa was kanonnenvlees. en amerikaanse handen op de petroleumkranen.
PS, als je de tape van de gevangenneming van Sadam nog eens ziet, let dan goed op: er staat een dadelpalm bij dat huis en die dadels zien
GEEL...
gele dadels, dat is iets voor in de lente-zomer: dadels zijn rijp in october-november en worden d�*n geoogst: de aanhouding van Saddam gebeurde zogezegd in januari-februari: op dat moment zijn gele dadels zoiets als appelbloesem in een belgische december... (vraag het gerust eens aan een Marokkaan of Tunesiër)
Denk d�*�*r eens goed over na...
(doet pijn aan de ogen, hé, dat geel? Mij ook, toen ik die tape zag...)