Los bericht bekijken
Oud 28 december 2015, 00:26   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.655
Standaard Spot hier met het Hindoeisme (lees HONDoeisme)

Nou ik zie dat er topics zijn spotten met islam en christendom, nou iedere spotter krijgt nu een eerlijke kans om te spotten met het Hindoeisme (lees: HONDoeisme.
\

Wieroe geeft de aftrap met zijn linkerpoot, zie deze tekst van ons:


WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 19 of 23
Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi

18. Harde bewijs dat Hindoes een lager mensapen ras zijn

Offeraar Dewanand
Offercode WART0273
Offerdatum 1 november 2012

Hier een lijstje met argumenten waarom ik het Hindoeras een lager mensapen ras vind nu, puntsgewijs genummerd.

1. Een heel bekende Arya Samaj pandit van de Asan en Fasned noemt mij al jaren lang een rishi tijdens telefoongesprekken en in zijn mails. Rishi's waren de oude Sanskriet geleerden en zieners uit het oude Vedische India voor de tijd van de Mahabharata oorlog en zijn nu definitief uitgestorven. Iemand als Swami Saraswati Dayanand (Moolchand) hebben velen ook aangeduid met de term Rishi, omdat hij inderdaad een Sanskrietgeleerde was en de Veda's echt kende en beschouwingen heeft gepubliceerd voor zijn dood. Maar ik ken echt geen Sanskriet en niet eens Hindi dus mij Rishi noemen nu is echt voorbarig en te ver gezocht. Wel wil ik de Veda's gaan onderzoeken in het Engels komende jaren en kijken hoe ik mijn kennis kan vergroten daarmee.

Deze Arya Samaj pandit is best geleerd en academisch opgeleid en ik ken hem al heel lang. Opmerkelijk is wel dat hij mij vroeger nooit iets verteld heeft over de Vedische kennis en mij niet echt steunde om te herstellen tijdens mijn talloze dieptepunten en suïcidale jaren. Zijn visie op mij doet mij nu denken aan een scene uit de film Star Wars. Een paar mensen waren met de goudkleurige vertaalrobot die twee miljoen talen kende op de maan Andor en werden ontvoerd door een bosapen volk van kleine primitieve dwergen. Toen deze bosapen de robot zagen knielden zij allemaal opeens neer en begonnen zij te zingen, omdat zij hem beschouwden als een van hun vele goden en hem wilden aanbidden. Dus kon hij zijn mensen bevrijden en hen leven redden. In feite komt dit nu overeen met de manier waarop deze Arya Samaj pandit mij nu beschouwd en het is een hard argument om te stellen dat het Hindoeras hierom best gezien kan worden als een lager mensapen ras, want er zijn veel overeenkomsten tussen hen gedrag en dat van het bosapen volk op de maan Andor. En deze Arya Samaj pandit gelooft ook echt in vele hoge en lage goden, doet havan voor de goden en zegt heilige mantras op voor zijn goden. Voor hem is een rishi iemand met hogere goddelijke, Brahmische, kennis en dus ziet hij mij als de (schizofrene) denker Dewanand, nu ook zo als die bosapen de goudkleurige robot zagen in Star Wars. Ik heb echt geen zin om hierom nu in de lucht te springen, want feit is dat ik echt nu dood zou willen gaan, maar alleen nog doorleef om heilige kennis uit Krishnaloka te offeren aan Altecrea. Als ik ooit hiermee klaar ben dan slik ik zeker direct mijn lekkere goudkleurige masala zelfmoordpil, om deze planeet met zieke, zinnelijke intelligente mensapen te verlaten.


http://www.dewanand.com/emancipatie19.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden