Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand;7942127y
die hele karmaleer is een inferieure apen filosofie en het is decadent, ziekelijk, suicidaal, en het interessantste is dat dit het bewijs is van het kleinere vieszwarte koelie apen brein van deze hindoe halfaapjes.
2. Verder wordt er vermeldt in Staya Erusa dat je gedachten de werkelijkheid bepalen zoals jullie misschien kunnen begrijpen heb ik negatieve gedachten over de moordenaar van mijn vriendin. Deze gedachten komen constant terug en houden lang aan. Wat voor gevolgen kunnen dit soort gedachten dan voor mijn werkelijkheid hebben.
|
Je mening over de leer van het karma deel ik. Dat die leer blijft domineren verbaast mij niet. Het idee van karma vond ook een klein plaatsje in het christendom als gevolg van leerstellingen als 'de almacht van god' en 'zijn voorkennis'. Deze leer bewijst dus niet de inferieuriteit van Indiërs. Het spijt mij voor jou dat ik niet met dat 'ras' kan spotten. Het is voor mij niet minder dan een ander ras. De volksaard daarentegen ligt mij niet. Maar dat is een kwestie van opvoeding.
Voor de behandeling van een trauma kan je het beste een psychologg raadplegen. Je hebt er meerdere, zo te zien.