Los bericht bekijken
Oud 30 december 2015, 08:30   #1
Gelukkoos
Burgemeester

Standaard Doemscenario islamisering 22'ste eeuw !

Velen op dit forum -waaronder mezelf- hebben het vermoeden geuit dat i.v.m. islamisering op lange termijn, in Europa we op den duur als Vlaming of authentieke Europeaan, we uit ons nest worden geworpen, gelijk een koekoeksjong dat doet met het nest dat hij parasiteert.
Immers Vlamingen en Europeanen maken daar en bij nog eens minder kinderen. Terwijl buitenlanders, moslims, en in de toekomst vluchtelingen steeds meer kinderen maken en gaan maken. Zij zijn dan nog eens tevreden met kleren uit de kringloop, voeding van de Aldi, en slapen met meerdere op een kamer. Sommige -waaronder mezelf- vermoeden zelfs een moslimcoup in de verre toekomst.

Maar na overpeinzingen moet ik terug komen i.v.m. dit doemscenario.
Nu denk ik dat het niet zo een vaart zal lopen. Als alles doorgaat zoals het nu gaat en er geen extreem gekke dingen gaan gebeuren in onze geschiedenis verwacht ik eerder een bonte multiculturele samenleven. Zeker na deze eeuw. Ik verwacht dan ook geen moslimcoup.
Want :
- Verschillende moslimgroeperingen ondereen kunnen al niet met mekaar opschieten. En aldus blijft het probleem diffuus.
- Vele andere niet-moslim buitenlanders doen ook mee aan het spel. Aldus krijgen we in de verre toekomst een zeer bonte samenleving. En zonder het scenario, dat het islam-monster, alléén op de voorgrond komt.

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 30 december 2015 om 08:32.
Gelukkoos is offline   Met citaat antwoorden