Los bericht bekijken
Oud 30 december 2015, 10:47   #71
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Van hoeren gesproken! Het gewone volk hoereert met zichzelf.
Waarschijnlijk te lang zonder sex geweest in hun puberteit omdat ze het zogezegd niet mochten van de heilige roomse blabla.
Ik zal eens even een voorbeeld geven van hoereren met zichzelf en met zijn eigen geld.
We hebben een paar tienduizend ambtenaren aan de belastingen die zich moeten houden aan de zwijgplicht. Die ambtenaren moeten wij allemaal betalen maar....ze moeten zwijgen.
Destijds konden die ambtenaren werkloze jongeren die in drugs of andere louche zaken handelden en onbekend waren voor de fiscus ontdekt worden via de nummerplaat van hun chique racewagens. Nu krijgen diezelfde ambtenaren geen inzage meer in die materie.
Alleen de politie mag nog weten wie met die voertuigen rijdt.
Gaat de politie die scheve schaatsrijders misschien diets maken dat er nog zoiets bestaat als "tekenen en indiciën" van bepaalde rijkdom.
Onlangs had ik op een kerstavond een discussie over de invoering van de kliklijn. Nu worden dus uitsluitend gegevens verstrekt door jaloerse buren over zwartwerk. Gegevens die bovendien niet altijd juist zijn.
Vlaanderen is verzuurd en Tommelein zal ervoor zorgen dat het sociaal leven nog verzuurder zal worden als zijn kliklijn succes zou hebben.
Toen ik als gewezen ambtenaar mijn visie in het gezelschap smeet kreeg ik als reactie dat ik minder jaloers moest zijn. Zwartwerkers misdoen toch niks!
Laat die mensen toch met rust. Werk dan maar aan zulkdanig ministerie.
Als je poogt uw werk te doen ben je een jaloerse bok en kan je het uiteindelijk aan dit ministerie zelf vergeten. Dan noemen ze je een klokkenluider. En zelfs sommige bazen mijden die mensen als de pest.
Omdat het allemaal onkreukbaren zijn waarschijnlijk!
Ik was verdomme content dat ik vervroegd moest stoppen wegens ziekte!
Maar hoeveel zullen dit snappen op dit forum?
Teveel ambetantenaren betalen kan nog door den beugel.
Maar......niemand wil dus die controlerende jaloerse bokken over zijn drempel.
Dat is dus hoereren met je eigen centen. Want die ambtenaren betalen wij toch om liefst niks te doen. Akkoord?
Hoereren gebeurt dus niet altijd tussen de lakens.
En het gewone volk speelt dus het liefst met zijn eigen voeten.
Amai zeg, wat een verzuurde post !