Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2016, 10:38   #299
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar bekijkt u het nu niet beperkt? Ik heb de segmenten van de evolutietheorie nog zelf geponeerd. Ik heb daarbij voorbeelden van variatie en selectie gegeven.
Die accuraat waren of ik kreeg de wind van voren. Ik heb Zucht zijn Chromosome 2 benaderd waar ie enkel terugkomt op een taalfout en religieuze nonsens die ik niet verkocht.

En u mijn beste, U ging feiten over origins brengen, die ik helaas nog niet mocht lezen.
Het was U zelfs teveel daar een bron bij te zetten.

Darwin haalde zijn kaas trouwens elders.... En kan het boek Origins of species nog oudbolliger geschreven worden? En als je het las, zou je weten dat de argumentatie daarvoor geen feiten maar hypothetisch denken zijn.

Ik heb nooit gezegd dat natuurlijke selectie een hypothese is. Noch de andere segmenten die ik benaderde. Dat maak jij ervan in je kortzichtige visie die zich blijft vastpinnen op iets dat mij niet vertegenwoordigd.
Net zoals Zucht deed, Chromosome 2 is wat ons mens heeft gemaakt en enkel van toepassing op primaten.
Een vlinder zijn camouflage wordt uitgeselecteerd door de roofdieren en onopvallende variatie overheerst dan.
DAT IS TASTBARE EVOLUTIE die ik kan volgen. Gaan verklaren waar de beesten vandaan komen is allemaal louter HYPOTHETISCH.

Een eerlijke discussievoerder weet dat.
Hetzelfde princiepe over een veel, veel langere tijdsspanne (en dus veel, veel meer generaties).

Ik heb het hier over tientallen miljoenen jaren.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden