Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2016, 21:19   #327
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Nu niet onnozel doen he Praha .
Ik doe niet onnozel of beter niet meer onnozel dan hoe gij doet hé
Het is de letterlijke consequentie van al je misgenoegen tegen de 'bewijslast' voor wat ge niet aanvaard.

Citaat:
Ge doornam het topic, er staat in wat ik aanvaard en ik heb een aanzet tot buiten de box gegeven
Daar ging je niet op in. Natuurlijke selectie en co evolutie spraken het meest tot me en de voorbeelden zijn er in overvloed. In dit topic staan er een paar.
En ik gaf er een van.
Maar man toch daar ben ik wel degelijk op ingegaan en het beviel je niet want het leverde nogal zeer lastige zaken op.
Ik heb je gezegd dat het heel fijn is dat ge dat stuk al wilt aanvaarden maar dat het niet alles is en zeker niet allesverklarend is.
Je kan immers niet onder spontane mutatie onderuit

Citaat:
Wel dat begrijp ik niet goed, verwoord eens anders.
pfff... waarom toch telke malen ?
Je zal jezelf eerst de volgende voorstellingen moeten maken.
Wat zegt een bv muis je na miljoenen jaren ( behoudens dat je de volledige gekende mechanismes erop loslaat en niet enkel diegene die je aanvaard )
Gaat gij dat nog een muis noemen of krijgt dat misschien een nieuwe taxonomische benaming ?
Waar zit 'm die 'magische' grens, Peche buiten in de ons schijnbare onoverkomeijke afstand tussen de grotere taxonomische groepen ?
Antwoord daar nu eindelijk eens op

Citaat:
Wij stammen af van stenen uit de kuiperbelt!
De zee is gekomen door ijs uit de ruimte!
En ik zeg dat niet he, ik lach der eens goed mee
Mooi voorbeeld en analogie
Moest nu blijken dat het niet de kuiperbelt was... zou dat er toe doen ?
Zou dat plots de algemene idee van historiek en het mechanisme van de gravitaiekracht ontkrachten ?
Vraag je dat eens af voor dat ge nog eens begint over het detail mens uit vis
praha is offline   Met citaat antwoorden