Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2016, 11:54   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Kantoor van Angela Merkel afgesloten na vondst verdacht pakket

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Het kantoor van de Duitse bondskanselier Angela Merkel is vandaag afgesloten wegens de vondst van een verdacht pakketje, aldus een woordvoerder van de politie. Volgens een ooggetuige staan er vier gele plastic kratten in het afgezette gebied. "We onderzoeken nu het verdachte pakket'', zei de woordvoerder van de federale politie.
Misschien was het wel 'loos alarm' maar dat belet niet dat mevrouw Merkel goed zal moeten opletten in haar gang en wandel denk ik.

Ok, zelf gezocht, haar woorden, zie volgende:

Citaat:
De Duitse samenleving en de economie kunnen profiteren van de toestroom van vluchtelingen, zei de Duitse bondskanselier Angela Merkel donderdag in haar nieuwjaarstoespraak. "Het is een kans voor de toekomst." Hiermee bevestigde Merkel nogmaals haar positieve 'Wir schaffen das'-mentaliteit.
Citaat:
Merkel benadrukte dat xenofobie en racisme niet thuishoren in Duitsland. Ze pleitte voor verdraagzaamheid en eenheid. "Het is belangrijk dat we onszelf niet toelaten om verdeeld te raken. Niet tussen generaties, niet tussen sociale klassen, niet tussen mensen die hier al lang wonen en diegenen die nieuw zijn."
Bron

De verkrachtingen en andere baldadigheden zijn dus volgens haar allemaal maar uit de lucht gegrepen?

Rijp voor het gewatteerde kamertje Merkel of niet?