Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2016, 14:17   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Ooggetuige Keulen zwijgt niet: “betasten, spuwen, schoppen... dit was echt!”

Bron

Detail tekst:

Citaat:
De Duitse portier Ivan Jurcevic uit Keulen zag hoe het ongelofelijk fout liep op oudejaarsnacht. Hij deelde zijn verhaal via een video op facebook. De video werd inmiddels al enkele miljoenen keren bekeken. Jurcevic woont al 40 jaar in Duitsland en is al meer dan 25 jaar portier. Op oudejaarsnacht bewaakte hij het Excelsior Hotel in Keulen. In zijn verhaal geeft hij meer details over hoe alles verliep.
Ik verschiet er eigenlijk de laatste tijd niet meer van dat de mensen uiteindelijk eens openlijk hun verhaal gaan doen over bepaalde toestanden/feiten die gebeurden in hun omgeving.

Misschien ook handig om de nodige misschien wel komende doofpotaffaires even te omzeilen?

Citaat:
“Dit zijn de mensen die we hebben verwelkomd met teddybeertjes en flesjes water in het station van München.” Hij besluit zijn video met wat zorgen: hij vreest dat alles nog zal escaleren en dat het zeker met carnaval in Keulen niet rustig zal blijven. “Ik wens voor 2016 vrede in Duitsland!”, aldus de aangeslagen portier.
Ik denk dat er al velen met de 'daver' op het lijf zitten voor het komende carnavalfeest.

Wat mij ook enorm vreemd in de oren klinkt is dat de Duitse Politie zich daar zo ferm aan mispakt heeft aan die aanrandingen in Keulen.

Aanrandingen Keulen: “Daders zijn jonge asielzoekers”

Gelijk terugsturen is de boodschap en nooit meer de kans bieden op enig asiel, nergens meer niet in de EU of waar dan ook.