Ik heb zelf al een voorspelling gedaan, helaas niet hier: dat er tienduizenden verkrachtingen van zouden komen.
En neen, in principe ben ik niet tegen het opvangen van Syrische vluchtelingen, al zou ik steun voor Assad en voor de Koerden, en steun voor de wederopbouw van Syrië veel beter vinden. Maar het allereerste dat we moeten doen is natuurlijk: onze machthebbers die nog steeds met Saudi-Arabië samenwerken en het Syrische volk helpen uitroeien en verdrijven nul op het rekest geven bij de volgende verkiezingen, en nog liever véél vroeger.
Met "in principe" bedoel ik dat je zoiets natuurlijk niet van vandaag op morgen moet besluiten, en niet zo ondemocratisch én in feite onwettig als Merkel heeft gedaan.
Ik denk ook dat er meer achter zit dan alleen maar het gewone, door de koran aanbevolen mohammedaanse wangedrag. Het Verdrag van Lissabon bevat de nodige bepalingen om in Europa de dictatuur te kunnen uitroepen, en onze machthebbers hebben eindelijk een hefboom gevonden om de bevolking een politiestaat te laten slikken. Het rapalje heeft de juiste ideologie, de wereldbeschouwing die onze machthebbers kunnen gebruiken: zij willen verdelen om te heersen, en als we niet verdeeld genoeg zijn, moeten er nu eenmaal helpers worden geïmporteerd.
De petrodollar moet worden gered...