Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2016, 22:05   #452
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het aantal keer dat de link gegeven is bepaald natuurlijk niet dat het een degelijk onderzoek betreft.

En wat er onder het masker van de CD&V verscholen zit maakt weinig uit, tenslotte ging het over een meerderheid die op separatistische/confederalistische partijen heeft gestemd.

Onderzoek wijst uit dat de verkiezingsuitslag de verkiezingsuitslag niet was.

Wat gaat men ons nu nog proberen wijsmaken...

Vlaanderen mag niet onafhankelijk worden want er hebben Belgicisten op de N-VA gestemd.

Nu ga ik je moeten antwoorden wat ik de waalse forumhuisvrouw ook al een paar keer zei : lees het document, de meet methodologie staat er in detail in beschreven zodat je je eigen vraag kunt beantwoorden.

Verder blijft het me onduidelijk waar je het haalt dat de meerderheid op separatistische/confederalistische partijen stemde. Vooral niet omdat je daar een staatsdragende partij als CD&V bij opsomt.
En nu n-va het confederalisme op zolder heeft gezet in ruil voor macht lijkt dat stuk van je verhaal ook niet te kloppen.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden