Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2016, 11:26   #418
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Link mij eens één post waar ik kritiek op de islam af doe als racisme?

Waar het mij om gaat is dat het Demper, en per definitie het hele VB, niet om kritiek op de islam gaat, maar om haat tegen elke vreemdeling.

Lees eens Dempers bijdragen erop na.

Een immigrant uit Congo die niks met de islam te maken heeft en hier zijn leven heeft opgebouwd middels hard werken is voor Demper nog steeds niet meer dan "een neger die hier vrouwen probeert aan te randen, op ons kosten leeft en geen enkel recht heeft".

Dat is de nuance die mensen als Demper niet kunnen, mensen als Pericles niet willen vatten, maar jij hopelijk wel nog.

En wat de islam betreft, ja, daar ben ik altijd al gloeiend tegenstander van geweest.
Die doodscultus hoort hier niet.

Maar diegenen die hier geboren zijn, die hier bekeerd zijn, die kun je niet buiten gooien. Da's VB-praat voor domme racisten, due echt zo simpel zijn om te geloven dat dat kan.

Om die mensen te deradicaliseren, want geloven dat een moordenaar en slavenhandelaar de edelste mens was die ooit op aarde heeft rondgestruind is een teken van radicalisme, zul je er niet raken met de gebruikelijke VB-retoriek. Ik ga daar verder niet op terug komen, Demper heeft de gewoonte overal met zijn zelfde domme, inhoudsloze opmerkingen de boel weer eindeloos af te leiden.

En ik blijf er bij: als het huis van je ouders dat 20 procent in waarde is gedaald en wat onderbroeken die aan waslijnen hangen te drogen jouw grootste zorg is mbt de islam, dan leg je de verkeerde accenten. Dat leunt aan tegen onverdraagzaamheid, en dus racisme.

Er zijn betere argumenten binnen handbereik om kritiek te hebben op de islam.
Dat snap je toch zelf ook wel?
Nee, ik leg geen verkeerde accenten, "hun" aanwezigheid zorgt op veel plaatsen (zeker in het Brusselse) dat wat ooit leuke en aangename woonwijken waren, omgetoverd zijn tot echte bidonvilles
Hoe denk je dat de meeste "ghetto's" zijn ontstaan ?? Juist, omdat veel autochtonen het aftrapten, en er enkel allochtonen in de plaats kwamen.
Ik maak mij geen illusies, als mijn ouders er niet meer zijn, zal ik mogen kontent zijn als een Marokkaan (met of zonder Belgisch paspoort) het wil kopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden