Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2016, 00:26   #61
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Er had er niet één zo moeten staan demonstreren maar duizend(en). Waar zitten al die Europese vrouwen die zo een afkeer hebben van seksueel geweld. Is het zo dat ze dat gaan te kennen geven door de hete kolen uit het vuur te laten halen vaan één enkeling?
Die enkeling haalt geen enkel hete kool uit 't vuur.

Zoals ik al schreef en je zelf mee kwoot.

Wij weten dat ze gelijk heeft, ze loopt zelfs rond in 'n station, ze stapt op 'n bus of tram, geen mens die opkijkt of haar met 1 vinger aanraakt, laat staan molesteert. Voor ons westerlingen hoeft ze die actie dus niet te ondernemen.

En mohamedanen zullen er niet ondersteboven van zijn en hun onaangepast gedrag ineens gaan aanpassen omdat mevrouw naakt rondloopt. Ze snappen waarschijnlijk niet eens wat ze doet, waarvoor & waarom en kunnen misschien niet eens lezen wat op dat bord staat dat ze meedraagt. Mohamedanen redeneren nu eenmaal niet zoals wij.

Integendeel, ze zijn eens temeer gesterkt in hun mening dat elke westerse vrouw 'n naakt rondlopende hoer is die vraagt om aangerand, gemolesteerd, bepoteld of verkracht te worden.

Die mevrouw mag haar mening van mij uiten op om 't even welke manier ze zelf wil, ze mag met haar lichaam doen wat ze zelf graag wil, 't is tenslotte haar lichaam.

Mij bewijst ze in elk geval geen dienst, voor mij haalt ze geen enkele hete kool uit 't vuur. Ik haal m'n eigen hete kolen uit 't vuur.

Ik vertrouw op mezelf als 't nodig moest zijn ... en nog wat.
SDX is offline   Met citaat antwoorden