Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2016, 13:55   #9
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Dat is dan in uw bovenkamer dat er iets niet klopt.
Tussen die vluchtelingen zit er een percentage rotte appels, en daar wordt niet streng tegen opgetreden, opnieuw verraad van onze overheden.
Het is toch niet normaal dat die massaal de boel afbreken, zoals op Lampedusa, Lesbos en verschillende andere plaatsen. Heeft u die beelden nog niet bekeken? En dat komt dan naar hier om het oorlogsgeweld te ontvluchten. Ze zouden verdorie blij moeten zijn dat zij hier terecht kunnen. Is dat hun dank? En dan is links boos, omdat de meeste mensen dat niet zien zitten. Zij krijgen dan het etiket 'islamofoob' opgeplakt.

Een percentage rotte appels? Kan u dat beter specifiëren? Van de linkiewinkies zal u natuurlijk geen eerlijke cijfers krijgen. Zelfs hulpverleners in vluchtelingenkampen krijgen zwijgplicht opgelegd over het geweld in de kampen. Zelfs als vrouwelijke hulpverleners verkracht worden, moeten zij zwijgen. Ongelovigen die worden aangevallen. Alles in de doofpot. Zelfde verhaal met de verkrachtingen in Keulen, ook een doofpotoperatie die uiteindelijk mislukte. Christenen die door moslims op volle zee overboord worden gekieperd. Daar zwijgt men liefst over.

Inderdaad, de overheid blijft zwaar in gebreke. Er moet krachtig worden opgetreden wanneer zij criminele feiten plegen. Daarmee bedoel ik dan onmiddellijk uitzetten en geen belachelijke cursus geven. Dat is het enige juiste signaal. Maar het is ook zeer schrijnend dat veel wordt verzwegen over de ware ingesteldheid van veel 'vluchtelingen'. Er zijn inderdaad mensen die met goede bedoelingen naar hier komen, meestal gezinnen. Maar die jonge mannen (het overgrote deel), daar heb ik zwaar mijn twijfels bij.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 januari 2016 om 13:59.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden