Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo
Nu het hek van de dam of het deksel van de doofpot is, vrees ik dat veel mensen zich gaan ergeren aan de laksheid van de machthebbers en om een STERKE MAN gaan vragen. M.a.w. het volk dreigt een dictatuur te gaan willen. En DAT is nou juist wat onze politici willen bereiken met de import van crimigranten: dat we onszelf helemaal buitenspel zetten en dat het weinige dat ze ons het laatste beetje democratie dat ons nog rest ook kunnen ontnemen.
|
Denk je dat echt? Een oprecht vraag hoor, want ik vraag me al even af wat die links-progressieven nu eigenlijk trachtten te bereiken met hun waanzin. Ik kan me niet inbeelden dat eender welk mentaal gezond persoon serieus denkt dat deze volksverhuizingen een verrijking zijn en dat ze erdoor binnen 10 jaar beter af zijn.
Het zal dan toch geen links-progressieve dictator zijn, dus zo goed denken ze hopelijk toch niet ervan af te komen?
En zoals ik in een andere draad al gesteld heb, ik zal blij zijn als iemand de laars van ons gezicht haalt en die eindelijk eens op het gezicht van de links-progressieven zet, bij de Staat-liefhebbers waar hij thuis hoort. Dictator of niet.