Dag bakje met witte muizen naast de vaas met de bloem ...
En toen zag Universalia dat er in dat bakje met witte muizen wat aan de hand was, oproer!
Universalia huppelde op de tonen van 'Life on Mars' van de pas overleden D. Bowie richting muizenwoonst naast de vaas (antieke!) met de bloem.
Heftig heen en weergeloop in het bakje met de muizen, gepiep, elkaar bijtende zag ik Mickey al muizenhoofdschuddende staan en ik vroeg: Whazzup?
Mickey wist mij te vertellen dat de andere muizen jaloers waren op wat er in de mensenwereld aan de gang is op huidig ogenblik, het 'wildpoepen'
.
Universalia keek lang in de ogen van Mickey en zei:
Ach, je hoeft u dat niet zo aan te trekken Mickey binnenkort zijn jullie toch voer voor de slangen.
Uit mijn bovenstaande 'verhaaltje' kan u misschien afleiden dat ik helemaal gek geworden ben, mijn verontschuldigingen ook daarvoor.
Ik ben wel fan van onze schrijver H. Brusselmans, die ik zelfs verdenk van de 'bijbel en andere boeken' geschreven te hebben.
Mag ik de lezers/lezeressen van mijn prachtige tekst dan ook danken voor uwwaaaaaaaaaandacht!
p.s. Dat zal snel verzet worden denk ik ongeacht het tussen de kleine lettertjes lezen een kunst is die niet iedereen gegeven is.