Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Het moeilijkste zal zijn al die tabellen vanbuiten kennen; Zoals de chemische elementen en de verbindingen.
|
Ik wil je niet ontmoedigen maar wat je hier schrijft is absoluut niet waar. In burgerlijk ingenieur had je tijdens de kerst examens praktijk organische chemie. Als je voldoende slaagde voor je praktijk examen, moest je het theoretisch deel niet meer doen en was dat je totaalcijfer voor organische chemie (theoretisch was dan enkel nog anorganische chemie). Het praktijk examen op zich was open boek. Tabellen, cursus, nota's. Je bracht mee wat je wou.
Nu laat dat je niet afschrikken. Ik ken maar weinig mensen die het op voorhand juist inschatten maar desondanks maken velen hun opleiding af.
Citaat:
Mijn lief heeft dat vroeger ook gedaan op school, afgemaakt en ik heb die cursussen al doorbladerd.
Ik weet best zelf waar het moeilijk zal zijn en waar niet, maar ik heb gratis begeleiding.
|
Op school zoals hogeschool of bedoel je ASO? Indien dat laatste... wel... dan zal je lief je maar weinig kunnen begeleiden op dat vlak.