Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
je blijft kronkelen:
je zegt zelf dat je van Gogh en Hirsi Ali niet kende, en na de moord van van Gogh zou je hem, op basis van oa zijn film Submission, hem graag nomineren tot "Schoft van het jaar", dat zijn letterlijk je woorden. Ik vertelde je erbij dat Hirsi Ali het scenario van die film heeft geschreven. Nu Piano, als je van Gogh nomineert tot grootste schoft van het jaar omwille van zijn film over de Islam, dan mogen we toch aannemen dat je Hirsi Ali, die je evenmin kende, nomineert tot Sloerie van het jaar voor diezelfde film?????????
|
De fragmenten die ik van die film heb gezien en de vele reacties van gerenomeerde mensen hebben mij doen besluiten dat Van Gogh beter het etiket 'schoft' verdient. Ik heb ook op NL enkele documentaires bekeken over Van Gogh nav zijn dood en het maakte mijn beeld over hem maar zwarter. Toch blijf ik gekant tegen het gebruik van geweld en de manier waarop Van Gogh werd neergelegd is ronduit weerzinwekkend. Zoals gezegd ken ik Hirsi Ali niet en ook niet de andere medewerkers aan die film. Ik begrijp enkel dat die film gemaakt werd met als enige resultaat het schofferen van de islam en de moslims.
Laatst gewijzigd door thePiano : 27 november 2004 om 22:51.
|