Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
Ik heb nooit het N-VA proberen zwart te maken. Ik geef enkel mee dat Peter Dedecker achterhoudt wie juist hem een proces aandoet wegens laster door in vage termen zoals "het ACW" te praten.
|
Natuurlijk probeerde je De Decker wél zwart te maken. Je weet maar al te goed dat het het ACW was dat klacht tegen hem neerlegde en waarom. Die info heb ik je met link en al op een presenteerblaadje gegeven.
Ik heb je ook de link gegeven naar het artikel waarin vermeld wordt dat een inspecteur van de BBI een procedure-fout maakte, en welke gevolgen dat heeft. Ook dat er inspecteurs van het BBI bedreigd worden, door wie én waarom heb ik moeiteloos opgesnord, en nog blijf je er De Decker van beschuldigen dat HIJ iets achterhoudt.
Het maakt geen zak uit wie er in naam van het ACW klacht neerlegde tegen De Decker. De proces werd in naam van het ACW ingespannen. Punt. Dat is alles behalve vaag maar overduidelijk, dan mag je duizend keer herhalen dat het niet zo is, en dat dit de schuld is van De Decker.
Het enige dat jij hier doet is een juridisch steekspel spelen om het beetje meer kennis van zaken dat jij meer hebt dan wij te etaleren. Ik zie in die houding het bewijs dat je de aandacht die je irl mist hier probeert te halen.