Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Allereerst, ik weerleg de observatie. En geef duidelijk aan wat variatie is in de genetica. Ik heb een oprechte interesse en zou als ik het fout zie graag bijgestuurd worden.
Recombinatie heeft met mijn observatie (cavia’s) niets te maken; tenzij ik het fout zie.
Je copy paste wel een tekst vanaf wikipedia, maar dat is niet van tel op die cavia’s. Want die hebben nog dezelfde genetica als de ouders, bij recombinatie is dat niet het geval.
Zie ook bij wikipedia het voorbeeld van het virus waar ge uw tekst van copy paste.
Ik aanvaard mutatie en ik aanvaard variatie. Alleen zie ik dat mutaties -zoals je zelf aangeeft- aan het geheel voorbij gaan. Moest dat de keyfactor voor evolutie zijn, zouden alle beesten (van tel) tegelijk moeten muteren.
De bio diversiteit werd kleiner en tegelijk de variatie door selectie en andere omstandigheden.
Als ik iets foutiefs zei, gelieve te corrigeren.
|
jonge jonge...
Hoelang jaren is dat nu al ?
Je weet dus nog steeds niet dat recombinatie gewoon het door elkaar haspelen van het gentisch materiaal van de ouders is en dat ge daardoor in wezen niks nieuws kunt krijgen van datgene dat al voorhanden was ?
En ge ziet nog steeds niet in dat mutatie gewoon voorkomt en 99 op 100 niks wezenlijk teweeg brengt maar dat het die ene keer is dat van belang zal zijn ?