Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2016, 19:27   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Medewerkster asielcentrum onthult: "Ze zijn opdringerig en extreem veeleisend"

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Ze begon te werken in het asielcentrum van Hamburg vol idealisme. Maar de ervaringen met vluchtelingen hebben die illusie doorprikt. In de gerenommeerde Duitse krant Die Welt doet de medewerkster een boekje open over het leven zoals het is in het asielcentrum. "Met 90 procent van de asielzoekers is de samenwerking onaangenaam."
Tot vervelens toe moet ik weer maar eens schrijven: Grenzen dicht, niets meer toelaten. Zij die nog veel praats verkopen ongeacht men hen tijdelijk wil helpen, return to sender.

Bekijkt u de foto, allemaal uit de kluiten gewassen venten ... zouden die niet beter mee gaan vechten om hun eigen land er even bovenop te helpen dan de zieligaards te gaan uithangen in de EU?

Ik blijf erbij dat die 'vlucht' (lees: de invasie) naar de EU in scene gezet is om de EU eronderdoor te helpen punt

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 januari 2016 om 19:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden