Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato
Uw mening deel ik, dat in de Westerse wereld geen plaats is voor middeleeuwse godsdiensten, die in strijd zijn met de normen van onze rechtstaat.
Daarom staan de moslims voor de keuze ,of de wetten van de rechtstaat accepteren ,of emigreren naar hun beloofde land in Afrika of Azië.
Mijn mening is dat veel moslims zullen kiezen voor een Europese Islam, met een Europese opleiding.
Europese landen kunnen wel eisen imams in Europa, de taal van het land leren/spreken en zich aan de wetten van het land houden.
Al die Salafistische predikers uit Saoedie Arabië ,voldoen niet aan die eisen
|
En mijn mening is dat vele Europese moslims ogenschijnlijk zullen kiezen voor een Europese islam. Maar niet echt. Ze zullen dit doen om de schijn hoog te houden in een land waar het uiteindelijk toch veel beter leven is dan in hun corrupte en krakkemikkige moslimstaten. Maar dat we in de praktijk steeds meer en meer moslima zullen zien in onze straten, omzwachteld tot en met en van kop tot teen. Dit laatste om nu maar een eenvoudig voorbeeld te noemen.
Daarom:
alle moslims dienen ons land verlaten. Zo snel mogelijk liefst. En de hidjra doen naar hun land van oorsprong of naar het land van hun ouders. Dat zal ons later
een hoop ellende besparen.
Daarom wordt het wel hoogtijd dat de politieke verantwoordelijken eindelijk eens wakker schieten en wetten stemmen die het gemakkelijker maken deze uittocht te stimuleren.