Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2016, 21:29   #92
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik zie niet goed wat dit nu allemaal met "postjes pakken" te maken heeft. Mij lijkt het eerder op het intern stroomlijnen binnen een partij om het parlementair werk van die partij te optimaliseren en anderzijds ook het vlotte functioneren van het raderwerk van de partij zelf te bevorderen. Ik denk dat iemand als Hendrik Vuye (prof grondwettelijk recht) bij uitstek de aangewezen persoon is om een staatshervorming in confederale richting grondig en nauwkeurig uit te tekenen en daarvoor wetteksten te ontwerpen. Ik denk dat hij dat zelfs liever zal doen dan dagelijks als fractieleider met het gekissebis van allerlei figuren (zowel uit de eigen partij als uit de andere) geconfronteerd te worden.
Precies dezelfde argumenten die de andere traditio-partijen gebruiken voor het rechtvaardigen van hun stoelendans. Waar is het verschil?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden