Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
In mijn geval de passieve oplossing: verhuizen
Enkele actieve, doeltreffende maatregelen:
- Kinderbijslag volledig stoppen na het tweede kind.
- Voorkomen dat ze via gezinshereniging hun hele familie laten overkomen.
- Slagen voor de test Nederlands spreken een must maken om aanspraak te kunnen maken op leefloon.
- Sterk snoeien in de werkloosheidsuitkeringen. Wat dat betreft is Belgie het enige land ter wereld dat luie criminelen uit verre landen beloont.
- Geen nieuwe migratie meer toestaan ongeacht de nationaliteit. Vol is vol
Het is juridisch gezien blijkbaar "niet mogelijk" om extremisten het land uit te zetten. Ik geloof eerder dat het een kwestie is van niet willen. Als het maatschappelijk belang schreeuwt om aanpassingen, kan de grondwet aangepast worden. Ik roep en schreeuw elke dag, maar vrienden en familie zien me in dat opzicht als een of andere halve gare die vatbaar is voor extreem rechtse propaganda.
Als die mensen die nu de andere kant op kijken ook in verzet komen, zal het al veel te laat zijn.
Het enige sprankeltje hoop dat ik nog zie is dat we de Islam nog kunnen verslaan van binnenin. Ik heb bvb goede Turkse vrienden die zichzelf moslim noemen en perfect binnen de grenzen van de grondwet hun geloof beleven. Maar Marokkanen, da's 9 keer van de 10 gespuis. Hopelijk kunnen we hen tegen elkaar uitspelen ipv het op te nemen tegen "de Islam"
|
Ok, ik ben overtuigd en nu nog onze linkse vrienden overtuigen Good Luck.