Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero
De vraag moet gesteld worden of de politie in Leeuwarden in actie kwam na klachten of dat ze zelf het internet afspeurt op ongepaste uitlatingen. Dit soort van optreden maakt Nederland tot een politiestaat.
De mensen die bezocht zijn door de politie weten nu dat ze door de politie in de gaten worden gehouden en ze kunnen vermoeden dat bij herhaling zullen worden gearresteerd voor een verhoor in het politiebureau. Maar met onduidelijke opmerkingen zoals in het bericht zal het niet snel tot een rechtszaak komen.
Ik verwacht niet dat de aangesprokenen hierdoor op andere gedachten zullen worden gebracht; ze zullen zich hooguit wat diplomatieker gaan gedragen. Ze vertolken de menig van een zwijgende meerderheid. Ze zijn zichtbaar, zoals een drijvende ijsberg waarvan zich 90% onder water bevindt.
|
Ik denk dat de Nederlanders die tot nu toe nog niet op Wilders stemde na zo'n bezoek gelijk weten op wie ze volgende keer gaan stemmen., althans, zo zou ik toch reageren.
't Is dat ik inmiddels al lid ben van het VB want mocht dat nog niet het geval zijn en er zou hier zo een agent komen aandraven, opende ik in diens bijzijn onmiddellijk het internet om mijn lidmaatschap aan te vragen bij het VB!
Maar ja, ik sta dan ook niet direct te beven als er een politieklak voor mijn neus staat.