Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder
Alleen al het feit dat er zoveel "plannen" zijn zegt al meer dan genoeg: dit Europa werkt niet.
Los daarvan is het plan van Verhofstront gewoonweg een klucht. Griekenland laat zoiets niet toe, die nemen liever wraak op de welvarende Europese landen voor de door Europa opgelegde besparingen in Griekenland.
Plan Wilders: praktisch en menselijk gezien niet haalbaar.
Plan Dijselbloem: tevens niet haalbaar. Deze slippendrager van de EC kan zijn veters nog niet eens knopen.
Plan Samson: in mijn ogen de beste oplossing. In hoeverre die Samson betrouwbaar is en genoeg invloed heeft om dit plannetje er door te drukken weet ik niet maar ik heb stevige twijfels hierbij.
Punt is dat terwijl de dikbetaalde heren verder kibbelen en nutteloze plannetjes smeden de instroom niet stopt. Ik zie ze minstens nog een half jaar of tot de volgende reeks van bloederige aanslagen met massaal veel doden discussiëren en dan nog maar halfslachtige maatregelen nemen.
|
Zo te zien bent u voorstander van het Plan De Gucht , d.w.z alles laten zoals het nu gaat , want de EU is goed bezig.