Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2016, 13:06   #194
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
En hoe zou die nieuwe wereld er dan uitzien?

Het eerste uur dat ik naar Trump luisterde dacht ik dat hij intelligent was. Hij brengt een paar punten naar voren waar anderen niet over durven praten.
Maar naarmate je er meer naar luistert stapelen de domme uitspraken zich op.

"You think I don't like China? I sold a 50 million dollar building to a Chinese guy last year" Alsof dat representatief is voor de band die USA met China onderhoudt. Weer zo'n verkapt compliment aan zichzelf.

Elke speech van Trump gaat over zelfverheerlijking. One liners die aanslaan, maar hij heeft NERGENS een oplossing voor. De echte weg naar geluk voor de middenklasse is dat grote bedrijven eerlijk belast worden, en dat zal nooit gebeuren onder Trump. Hij duidt gewoon de Mexicanen als zondebok aan voor de jobs die verdwijnen in Amerika, en het slaat nog aan ook.
Die hele campagne gaat over niks anders dan zijn eigen enorme ego

100% akkoord. Alleen zie ik dat als positief. Ik weiger te geloven dat de meerderheid der amerikaanse kiezers bosmongolen zijn , en dat maakt dat de democraten die wel met ernstige kandidaten afkomen een bijzonder grote kans hebben om het presidentschap binnen te halen. Dat is uiteindelijk het belangrijkste, dat er geen oakie of één of andere hick van de 'grand old party' de boel kan verkloten
Trump moet het halen bij de nominatie, en liefst zoveel mogelijk debiele uitspraken lanceren. Dat verlaagt zijn kansen om uiteindelijk verkozen te raken.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden