Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg
Dat staat hierboven al gepost.
Tegen dan zal men het 20 jaar vooruitschuiven, zoals men tot nu alles vooruit geschoven heeft.
Maar het staat u vrij erin te geloven.
|
Wat vooruitschuiven ? Wordt eens concreet. Wat is "het" ? wat is "alles" ?
Of antwoord eens gewoon op deze simpele vraag (mss ben je wel een robot ofzo):
Hoe kan men met een personenwagen een verbruik van 0 gram/km CO2 bereiken?
Citaat:
Wie geld genoeg heeft om dergelijk speelgoed te kopen die zal het worst wezen, degenen die een wagen broodnodig hebben om zich te verplaatsen niet.
|
En je blijft maar onzin spuien zonder enige bron of cijfer.
Electro-auto´s kosten al vandaag ook niet meer als fossiele auto´s, bron ADAC kostentabel 2015. Opladen kan men thuis ttz aan een stopcontact, behalve voor de mensen die geen stroom hebben en nog kaars en petroleum nodig hebben.
Voor onder de 20.000 € heb je al een deftige E-wagen met een voldoende rijbereik (tijdens de autosalonactie zelfs onder de 15.000 €):
http://www.zerauto.nl/2016/02/03/nis...#comment-68588
Faq van (potentiële) kopers:
http://www.zerauto.nl/2015/10/14/de-...n-leaf-30-kwh/
Het staat u natuurlijk vrij die mensen te geloven die al met zo een auto dagelijks pendelen of gaan pendelen. Opladen doen ze thuis, er is zelfs eentje die het voorlopig doet met een verlengkabel...
Citaat:
Henry
9 december 2015 at 13:50 · Reply
Nu woon ik dus in een flat, ik heb nu van 4 hoog een stevig verlengsnoer van het balkon hangen.
Auto staat er pal onder. Scheelt dat er bij ons voor de flat geen voetpad loopt, dus geen problemen met kabels waar andere buurt bewoners over kunnen struikelen. Maar zolang ik de enige ben met een (semi)elektrische auto is het nog wel te doen.
Er is welgeteld 1 laadpaal met 2 aansluitingen in de wijk, maar als ik de prijs vergelijk met thuisladen (snelladen is voor mij geen optie, weet dus die prijzen niet) scheelt het meer dan de helft in prijs. (starttarrief + kWh prijs + transactiekosten)
Ben benieuwd wat de prijzen voor publiek laden over de komende 5 tot 10 jaar gaan doen, vermoed dat er vanuit de regering nog wel een keer accijnzen boven op de prijs komen…..
|