Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2016, 12:01   #31
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
werkman, hoe niet beginnen schipperen.
Ik koop een stukje bouwgrond, ik betaal daarop belastingen.
Ik laat op die grond een huis bouwen, ik betaal belastingen op het bouwmateriaal en ik betaal belastingen op die mannen hun uren.
Ik heb dus alles betaald en belastingen betaald en als ik dan in mijn enige huis woon moet ik nog ieder jaar KI betalen op iets wat van mij is.
Ieder jaar opnieuw, reinste diefstal.
Klopt! Het KI is nier meer dan een platvloerse belasting op belasting en zou niet mogen bestaan. Door het wanbeleid van de gemeentesturen zoeken ze weer bij hun burgers vers geld (paleizen van gemeentehuizen, overbetaalde nutteloze jobs, elk boerendorp hun sporthal, cultureel centrum, feestzaal en zwembad, technische diensten en massa's personeel om in camionetten boekskes te gaan lezen ...).

Trouwens stel ik installeer morgen een nieuwe keuken en badkamer. Wie gaat dat komen controleren? Een controleurke van kust mijn kloten die zomaar mag binnen komen? Bij mij blijft het nog steeds : privégedeelte poort blijft gesloten en er komt niemand zonder bevelschrift binnen. En dan zal eerst een Raadsman dat grondig bestuderen en protesteren indien nodig. Mijn KI van mijn nieuwbouw zal gekeurd worden als de casco af is en er intern 30% is afgewerkt. De volgende 60% zal over 10 jaar gebeuren (max. termijn dat men facturen moet bijhouden). En de resterende 10% is voorzien voor 2036 (en zolang is er een voorlopig lager gesteld KI).
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden