Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter
Beste vrienden,
Waarom moet dat altijd Vlaams zijn? Ik ben dat beu! De Brabantse provincies (Vlaams-Brabant en Antwerpen, Waals-Brabant die moeten maar op hun kin kloppen) zijn de belangrijkste op economisch vlak, de rest van Vlaanderen is helemaal niet nodig. Limburg en West-Vlaanderen, dat zijn slecht draaiende economieën die best maar naar Holland gaan of zo. Een onafhankelijk Vlaanderen dat zou betekenen dat al ons geld rechtstreeks in de zakken van die profiteurs van een West-Vlamingen en Limburgers zou vallen. Dit kunnen we niet langer pikken! Kom nu al op voor de Brabantse gedachte, voor deze profiteurs hun kwaadaardig complot van een onafhankelijk Vlaanderen zouden uitwerken. Ze zijn daar enkel voor te vinden omdat ze de miljoenen al zien afkomen en als de Walen er niet meer bij zijn, dan gaan ze nog meer kunnen profiteren!
Op tv komen er enkel Brabantse dialecten op het scherm, als er eens een West-Vlaming te zien is, dan ondertitelen ze die zoals op In de gloria! Ze kunnen niet eens fatsoenlijk praten in die gehuchten!
En onze Brabantse leeuw is veel schoner dan die Vlaamse leeuw, dat geel is veel te fel voor mijn ogen.
Bedankt voor uw aandacht, gelieve me te contacteren om deze broodnodige partij op te richten. Ik hoop dat er vele ogen zullen openen en het eindelijk eens de goede kant zal uitgaan hier!
|
bij deze wil ik u graag nomineren voor
[size=7]DEBIEL VAN DE EEUW[/size]
De grootste concurrentie zal wellicht uit de hoek van ThePiano komen, die ongetwijfeld ook in dit topic zijn nominatie in de verf zal willen zetten