Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2016, 13:49   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Marokkaanse rapper vraagt politiek asiel in België

Bron

Detail tekst:

Citaat:
De bekende Marokkaanse rapper Muad Belghuat heeft politiek asiel aangevraagd in België, waar hij momenteel verblijft. De rapper, die protestliederen schrijft, kreeg al drie keer een gevangenisstraf in zijn vaderland.
Daar kan je natuurlijk weer een hele discussie over opengooien in de zin van:

Marokko zal ook wel zijn rules & regulations hebben omtrent hoe u zich dient te gedragen in de samenleving aldaar?

En als u zich daar niet naar weet te gedragen dan zit de kans er dik in dat u in aanraking komt met de ordediensten of zelfs met de rechtbank.

Dat is juist het hele gegeven (qua asielzoekers dan wel) als men zich weet te gedragen naar de regels die in het land waar ze aangespoeld zijn weet te gedragen dan kan u eventueel nog op tijdelijke hulp rekenen anders daaaaaaaaag!

Het is al jaar en dag geweten dat in de meeste rap liedjes teksten verweven zitten die niet echt door de beugel kunnen qua haat/woede/frustratie/oproer kraaien ...

p.s. Ik hoorde nog nooit van de man.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2016 om 13:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden