Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron
Wie rakelt het dossier Dutroux en 'de bende' op?
|
Ik heb in mijn vrije tijd meer dan 1000 uur opzoekwerk in dat dossier gestoken en twijfel geen seconde aan het bestaan van het netwerk.
Noem het aub niet de zaak Dutroux want hijzelf heeft er amper iets mee te maken. "De bende van Nihoul" was een veel accuratere naam geweest.
Ik ken de auteur van klokkenluideronline zeer goed. Hij heet Micha Kat in is momenteel op de vlucht uit Nederland omdat hij publiceert over Joris Demmink, ex topman van justitie die meerdere rechtszaken (internationaal) tegen zich heeft lopen voor het verkrachten van tientallen minderjarige jongens.
Herinner je Laurent Louis nog, de Waalse held die in het parlement verzocht om een nieuw onderzoek in de zaak Dutroux wegens het bestaan van meerdere autopsierapporten waarvan het origineel wees op vaginale verkrachting van Julie en Melissa.
Ik volg Laurent Louis op facebook en hij verkoopt nu trainingsvesten op internet omdat het establishment hem kapot maakt voor het brengen van de waarheid.
En dan is er nog Marcel Vervloesem die al ruim 20 jaar met justitie meewerkte in onderzoek naar pedofilie, ten tijde van stefaan de clerck.
Toen Vervloesem raakte aan de Nederlandse zaak Zandvoort die reikt tot in de hoogste echelons van de magistratuur en politiek, werd hij bedreigd en zei men dat men een valse aanklacht zou organiseren als hij niet stopte. Dat heeft Vervloesem maanden VOOR de aanklacht er kwam zelf aangegeven.
Met dank aan Annemie Turtelboom zit Vervloesem nu in erbarmelijke omstandigheden opgesloten. Een zwaar hulpbehoevende patient die ze in een rokerskot zonder daglicht dumpen.
Dat is de realiteit. De bovenstaande mensen zijn de Edward Snowdens van de lage landen.
De put stinkt, maar het deksel moet erop blijven