Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2016, 22:29   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik kan er geen link van geven, maar ik ben er van overtuigd dat sociale aksidenten "slimme" raadgevingen geven aan mensen die in hoge sociale en geldnood zitten.

Die raadgeving betreft welke facturen ze zeker en vast wel moeten blijven betalen, en welke met "veel soepelheid" achteruit geschoven kunnen worden.

Uiteindelijk is het altijd de brave burger die betaalt.
Iemand die maar 1600 euro bruto heeft, dus pakweg 1200 euro netto (pas deze cijfers maar aan, als ik me mocht vergissen; het is maar een voorbeeld),
maar die braaf en plichtsbewust wel water en elektriciteit betaalt, betaalt mee voor die leeghangers.
(leeghangers, of hun slachtoffers, vb. in het geval van een onwillige man die zijn ex en zijn kind niet de nodige alimentatie betaalt ... en het fonds van Vande MijnKlote trekt inderdaad op geen ....)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden