Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen
U toont zich hier als een regelrechte leugenaar en manipulator. U vroeg of naar conspiracy theories waarin ik of anderen niet geloven en ik gaf er twee.
|
De holle aarde? Wat is dat? Welke complot is dat? Dit is de 2e keer dat ik het u vraag.
En waarom is global warming een complot? Er zijn geleerden die weten dat het niet waar is en houden dat opzettelijk verborgen?
Ik heb daarom zelf een lijstje gegeven van echte complottheorieën. En dat lijstje ontwijkt u opzettelijk.
Citaat:
Ik antwoorde wel op uw vraag. U draait de realiteit 180 graden om. Iedereen kan het trouwens nalezen.
|
U antwoordde dus NIET op mijn vraag. Een vraag ontwijken is niet hetzelfde als erop antwoorden.
Citaat:
U probeert te doen alsof mensen die niet de oficiële versie willen aanvaarden wel in alle soorten "conspiracy theories" dienen te geloven, dat ze mag niet rationeel kunnen nadenken maar eveneens UFO 'nutcases' en dergelijke zijn.
|
Neen, dat doe ik niet. Er is namelijk niet zoiets als een officiële versie. Als er geen complot is, is er namelijk geen complot.
Citaat:
Op de aangebrachte feiten rond de Dutroux zaak gaat u echter niet in.
|
Ik heb nergens FEITEN gelezen over Dutroux in deze thread. Wel veel 'vragen' en insinuaties.
Citaat:
Ik heb ook even snel wat andere van uw berichten nagelezen.
|
Dat moedig ik aan. En, veel bijgeleerd?

.
Citaat:
U ligt met zo wat iedereen overhoop door uw onbeschofte houding. Dat is mijn conclusie. U wil graag op de man spelen. Heb dit dan.
|
U vergist zich. Ik ben nog ZEER vriendelijk. Als u wil weten hoe grote mensen omgaan met conspiracy nutters, bekijk dit filmpje van Christopher Hitchens maar:
https://www.youtube.com/watch?v=wNAaDKZ-SuE
Als u niet tegen tegenkanting kan, verlaat dit forum dan. Richt een eigen forum op, en laat enkel gelijkgezinden toe.