Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k
1- Ik hou me aan de hogere snelheden in Duitsland waar het mag --> geen boetes dus.... je kan met met Tesla ook boetes oplopen.
2- ik wil geen uren verschijten om mijn batterij op te laden ( het elektrische batterijen zijn momenteel nog niet op hun punt ....duurt te lang en men kan nog niet ver genoeg rijden.
3- een bak mazout kost geld .....kost evenveel als de tijd die je verspeelt met je batterij op te laden.
4- met mijn bak heb ik steeds een grote rijcapaciteit .....rij je elektrisch in winterperiode (temp 0°C) en je batterij is half en je komt in een file van 1 uur geraak je dan nog aan het volgende oplaad punt?
Oplossing zou kunnen zijn:
A- men moet de Tesla voorzien van "zonnepanelen kegelverf" dan zou je overdag als het zonneke schijnt volgens mij verder kunnen ( oppervlakte genoeg)
|
Enige kennis van zaken mbt electrisch rijden kan ik je niet toedichten, inderdaad.
In een file verbruik je, in tegenstelling tot een benzinewagen die stationair draait, niks met een electrische wagen, buiten je airco/verwarming (maar die trekt een benzinewagen ook maar gewoon uit zijn 12V batterij hoor).