Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2016, 01:13   #199
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Gaat het nog een beetje daar ? Ga jij je aanmatigen om rechters hun vonnissen te bekritiseren ? Magistraten controleren ? Waarom zou iemand jou namen moeten noemen ? Een misdrijf is een feit na een vonnis. Voordat er een vonnis is mag iedereen daaraan twijfelen en kan de verdachte zich met alle rechtsmiddelen verdedigen.
We leven gelukkig nog altijd in een rechtstaat.
Ik heb de docu van Serge Garde, Frans misdaadjournalist nog eens herbekeken. Duurt 90 minuten en hij is meer dan een jaar bezig geweest met het onderzoek. Het eindresultaat werd in heel Frankrijk op TV uitgezonden.

Hij heeft ook een volledig draaiboek met alle vermiste kinderen van de zaak Zandvoort in bezit gekregen. 82 kinderen in de files zijn geidentificeerd, vaak door hun eigen moeder. De betrokken staat (Soms Belgie, soms Nederland, soms Frankrijk) heeft in alle 82 gevallen gezegd dat het om een dubbelganger gaat.

Na 58 minuten in de 90 minuten durende docu, belicht Serge Garde het proces van Vervloesem dat jij sluitend bewijs vindt voor zijn schuld. Het wordt daarin heel duidelijk waarom de aanklacht vals is, en een manier is om Vervloesem uit te schakelen. Dadelijk meer daarover

In dezelfde docu zien we ook beelden van Vervloesem die in 1998 cassettes overhandelt aan de Portugese politie in een pedofiliezaak mbt het eiland Madera. Ik ga er dadelijk screenshots van posten omdat ik weet dat mensen hier graag een oordeel vellen zonder zelf de docu´s uit te spitten. Door het werk van Vervloesem werd de bende opgerold, in 1998 al.

In Frankrijk is Vervloesem zelfs tot bij Jacques Chirac geraakt. Die overhandigde het aan de politie en die schoof de Zandvoort zaak op de lange baan. Ik heb er screenshots van en ga die dadelijk posten. Is wel even werk aan

Als je echt de waarheid wil weten over Vervloesem in plaats van hem zomaar te beschuldigen, verwacht ik wel van jou dat je op zijn minst dat fragment uit de docu even bekijkt waar het over zijn proces gaat.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 februari 2016 om 01:16.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden