Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2016, 20:55   #73
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik kom met de regelmaat van de klok al wel eens aan de kust en dan ga ik mijn inkopen doen in de bewuste straat in Veurne.

Je merkt tegenwoordig dat daar een hoopje figuren rondlopen die er niet gewenst zijn. (waarschijnlijk van Koksijde gekomen waar ze zitten)

Ook De Panne, Adinkerke, St-Idesbald hebben van de 'veeg'.

Maar het is duidelijk, als men ze in Calais gaat 'buitensmijten' moet je echt geen slimme zijn om te weten naar waar dat gespuis dan gaat lopen.

Als men die invasie en zogezegde oorlogsvluchtelingen en asielzoekers niet de deur gaat wijzen, dan helemaal foutlopen.

Ik schreef een tijd geleden nog, een tijdelijke humanitaire hulp bieden maar als dat zo verder gaat en in stijgende lijn gaat met verkrachtingen en andere onhebbelijkheden dan mag die humanitaire hulp stoppen en ze gelijk terugsturen, grenzen dicht.

Wat doen Politici, het doodzwijgen en bepaalde persorganen monddood maken.
In het kader van gelijke rechten tussen man en vrouw zijn er de laatste jaren heel wat vrouwelijke agenten aangeworven. Die geiten worden veelal ingezet voor parkeerboetes uit te schrijven. In de plaats daarvan zouden ze die beter her en der uitzenden in burger als lokaas om zo zoveel mogelijk van die testosteronbommen te arresteren, dan gaan ze eindelijk eens hun loon waard zijn.

Maar nee, daar worden ze niet voor ingezet. Geef ze een politiebroek aan om op zoek te gaan om brave burgers te koeioneren en ze hebben praat voor 100 maar als het is om echt politiewerk te verrichten is er geen kat thuis.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2016 om 20:56.
Garry is offline   Met citaat antwoorden