Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Inderdaad, wat ik uiteenzette was geen negationisme. Ik ontken op geen enkele wijze dat de joden door de nazi's zwaar vervolgd werden. Alleen stel ik enkele kritische vragen, in het bijzonder over het plan tot systematische vernietiging van de joden zoals dat de nazi's wordt toegeschreven. Daar er geen enkel document voorhanden is, mag hier inderdaad gerede twijfel over bestaan. In de geschiedschrijving is het altijd aan wie de waarheid claimt om ook de bewijzen voor te leggen.
Welnu, waar zijn de documenten die aantonen dat de nazi's weldegelijk een plan hadden tot systematische vernietiging van de joden?
|
Geen enkel document? Denk dat je ofwel droomt ofwel opzettelijk liegt. In België zijn veel documenten teruggevonden. Alle joden werden duidelijk opgeroepen om zich te melden in Mechelen en allen die daar aankwamen werden in treinen geplaatst naar Auschwitz. Dat gebeurde op instructies van de SS en co en was zeer systematisch: de systematische vernietiging van de joden in België. Ken niet de details voor andere landen maar daar zal het niet anders geweest zijn.
Wat Hongarije betreft is er zelfs een correspondentie tussen Von Ribbentrop en de Mufti van Jeruzalem (nonkel van Harry Fat) die er voor zorgde dat de laatste overlevende joden ook maar naar Auschwitz moesten vertrekken.
En waarom denk je dat je Nazi-kameraten verscheidene kampen hebben willen vernietigen? Misschien wisten ze ook dat die instructies aan hen gegeven niet zo veel op papier stonden.
En uiteindelijk als je Mein kampf gelezen hebt, wat als "goede neo-nazi" natuurlijk een must is, daar stond het meeste al aangekondigd? En nu ga je doen of je neus bloedt....