Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2016, 17:03   #9449
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat heb ik nergens ontkend, dit is slechts de eerste fase, de brug zal af zijn tegen december 2018.
En wees gerust de Russen zullen niet nalaten dat breeduit in de media te brengen, en ik zal dat ook doen, al was het enkel om U plezier te doen.
Tot dan heb je ferry's, 3 keer zoveel als 2 jaar geleden, om de bevolking van deze Russische regio te verbinden met de rest van Rusland. Dankzij een brutaal extremistisch regime ten noorden is de verbinding over land immers niet meer mogelijk.
Geen paniek hoor, Kiev snijdt opnieuw diep in eigen vel. Nu ook nog wachten op het IMF dat de levenslijn doorsnijdt, en dan komen we in de finale van dit spannende horrorverhaal terecht.
Mijn beste Tomm, ik ga het eens duidelijk zeggen want je gedevalueerde roebel, nochtans gewend van te vallen, valt deze keer blijkbaar echt niet.

Heel die brug is simpelweg een politieke constructie die opgezet is om bepaalde figuren contracten te gunnen en ruim te laten profiteren van de staatskas.
Ongetwijfeld zal er binnen 3 jaar wel 'iets' geopend worden met veel tromgeroffel en speeches etc. Maar dat het een werkde brug zal zijn, klaar voor gebruik is iets dat men enkel jou en andere hardcore russofielen kan wijsmaken.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden