Yossarian,
Ik denk dat iedereen belang zou hebben bij een correcte voorstelling van zaken zou hebben..
En de grootste winnaar zou zijn ..... de waarheid.
En pas op het kan goed zijn dat de waarheid zoals ze nu verplicht wordt uiteindelijk de echte waarheid blijkt te zijn... en dan blijf ik met de vraag zitten : waarom mag er niet over geschreven worden buiten de lijnen die zijn vastgelegd....
Stel je even voor dat revisionisten en holocaustaanhangers tot een vergelijk konden komen over hoe het juist zou zijn geweest rekening houdend met de opmerkingen van beide partijen... imagine zou John Lennon zeggen....
Waarom die angst bij de verplichte meningopleggers... ?
Stel je ook even voor dat men tot de conclusie komt dat het magische cijfer van 6.000.000 niet zou kloppen maar dat men tot een veel nauwkeuriger cijfer zou komen. Dat cijfer kan hoger liggen ook he of lager so what... maakt het dat dan minder erg of erger ?
't is erg geweest in die tijd daar zal denk ik ieder het wel over eens zijn...
Daarom mijn voorstel : in plaats van revisionisten achter de tralies te gooien, nodig ze uit en vergelijk hun gegevens met de officiele gegevens en pas aan waar nodig is ...
Maar geef het vrije onderzoek en de vrije mening alle kansen die nodig zijn om een juist beeld te schetsen.
amen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|