Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2016, 12:08   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard 95 % van Vlamingen wil geen vluchtelingen meer. En dan is er Angela Merkel

Bron

Citaat:
“Misschien kan je het een aantal jaar vertragen, maar ik garandeer je: die hekken en die muren zullen vallen. Wie denkt dat je Europa kan transformeren in een versterkte burcht, is mis."
De EU is en zal nooit een verstrekte 'burcht' zijn als figuren als éne zekere A. Merkel de plak blijven zwaaien.

De hamvraag is: heeft die EU eigenlijk ooit een versterkte burcht geweest?

Citaat:
Het is bijna profetisch dat wat er nu aan het gebeuren is, plaatsvindt op een moment dat de mensen die zo'n onderdrukking bewust hebben ondergaan de laatste keer, ons bijna allemaal hebben verlaten. En het is mooi dat net het land dat dat toen aanrichtte net nu dit standpunt inneemt.
En zo aan het proberen is uit te vegen wat er in het verleden geweest is (toch best al geruime tijd geleden maar men blijft er nog steeds op terug'blikken') en er intussen tijd héél de EU met naar de haaien te helpen???

Ik vraag mij af waar die logica zit?

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 maart 2016 om 12:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden