Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2016, 04:12   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard christelijke Pinkstergemeente erg extreem

Miaauw, miaauw, namastiaauw mede forum geleerden,

Ik ging eens rondkijken bij de PInkster gemeente in rijswijk, Evangeliegemeente De Deur en ben toch geschrokken afgelopen dag.

ze bidden in tongen, een soort sumerische Bababa gagaga taal, angstwekkend om te horen zeg, het zijn echte extremisten.

Ik ben flink gediscrimineerd door deze blanke christenen, mocht geen gedicht geven over jezus aan een nickeriaanse meisje daar die ik had ontmoet. En ik kreeg een persoonlijke bewaker gisteravond die mij flink op de vingers tikte en controleerde met wie ik sprak, en die liep mee met mij naar de koffiekamer boven na de dienst om mij te controleren. Hij luisterde alle gesprekken af die ik voerde en bemoeide ook actief mee.

En die blanke christenen beledigden hindoes en hindoeisme, eentje gilde bijbel is boek van god. En ze wilden mij samen met kracht en geweld tot hun geloof in jezus en de bijbel bekeren. Goh wat een KUT blanken zijn dit zeg.

Ik moet hen maar online een antwoord geven denk ik volgende week, en kijken hoe zij reageren.

Ook bij blanke christenen zie je nu toenemend religieus extremisme en een vlucht in al die duizenden christelijke sekten overal in Nederland, het is angstwekkend zeg.

HEt is enigszins verklaarbaar. zie onderstaand hfst over machtcyclus polybius,
nu is nederland een ochlocratie, het tuig regeert, toenemende chaos en armoede, dus de roep om een sterke man neemt toe bij het volk, en voor de blanke christenen is dit logischerwijs Jezus de verlosser, genezer, wonderdoener, zoon van god, de poort naar de hemel die je zonden vergeeft als je hem in je hart neemt.

Ja logisch verklaarbaar wat ik gisteravond zag bij de deur. Ik moet op meer plaatsen gaan kijken.

zie dit bekijk het stroomschema van de machtscyclus:

WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 32 of 92
Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid
Hindu nazism (Hindoe nazisme)
2.0. Breinfase 2:
Oplossen van de oplossingen
2.6. Machtscyclus Polybius

http://www.dewanand.com/dynamisch32.htm

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden