Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
En 'le beau Léon', alias Léon Degrelle ook niet. Want die had wel een band met de familie Dillen.
Zo kreeg Koen Dillen een mooie foto van Degrelle waar deze laatste gefotografeerd staat met Hitler tijdens diens ontmoeting tijdens de oorlog. Met als tekst:
"Pour mon très cher ami flamand, Koen Dillen, avec l'attachement affectueux de Léon Degrelle. Le 11 juillet 1992, en souvenir des Eperons d'Or."
Het is me wat met die Vlaams-nationalisten van het VB. Hun bedenkelijk verleden kunnen ze toch maar niet loslaten.
|
Ik heb niks met het VB te maken.
Maar je moet hier niet komen klagen.
75 jaar na het einde van de oorlog; als alle gewezen collaborateurs dood zijn en begraven; kunnen jullie het nog niet laten om politieke munt te putten uit hetgeen er toen was. En dan maar beweren dat de nieuwe zwarten hun bedenkelijk verleden niet kunnen loslaten.
Wie blijft hen herinneren aan dit verleden dat ze zelf nooit meemaakten?
En wat is dus de bedoeling van dat bedenkelijk gezever?
Indien het in jullie kraam past gaan jullie zelfs Hitler ontgraven om de Vlaming een complex aan te smeren. Of om een reden te blijven vinden om hem buiten het politieke gebeuren in dit land te houden.
Van mij mag dit eindelijk wel eens stoppen.
Ik ben niet voor het blok maar ook niet tegen.
Als ik momenteel merk hoe Europa eraan toe is zijn er vele andere redenen om tegen iets te zijn.
En het wordt hoog tijd dat onze (volks?)vertegenwoordigers dat zelf beginnen in te zien.
Allee; weeral genoeg stof om te vermoeden dat ik een zwarte ben.
Begin er maar al mee. Een nieuw busselke hout op het vuur is nodig.
Anders is er geen brand meer.