Citaat:
Ik heb net op de nederlandse tv een debat zitten volgen. Zat er daar een pipo die zei. 'Stemmen is haram' (hij is dus tegen onze democratie). En zei hij nog 'zij die het woord van god, de sharia, afwijzen zijn afgedwaald'. Een moslim hoeft niks anders te doen dan dawa plegen... dus niet-gelovigen of anders-gelovigen uitnodigen tot de islam (hetgeen dat gij nu aan het doen zijt.. proberen zieltjes te winnen... de plicht van elke moslim). En tot slot zei die pipo. Moest je de islam werkelijk kennen dan zou je zien hoe prachtig het is. Wel, ik weet genoeg over de islam om te weten dat niet alles prachtig is. Geef mij maar onze democratie en niet de dictatuur van een god, de sharia !
Ja ja... Gij zult niet doden...
|
Stemmen is zo halal als t maar kan. We weten hoe het gaat in sharia-landen vrouwen worden mishandeld, terwijl de Islam juist kwam om dat te stoppen(geschiedenis Islam in ArabiË).
Ja een moslim mag iemand uitnodigen om die persoon zich te laten bekeren tot de Islam maar dwang is verboden,
Wij weten het beste wat zij zeggen en gij zijt er niet om hen te dwingen. Vermaan dus met de Koran hem die Mijn bedreiging vreest. (Koran 50:45)
Veel info van de Islam die jij niet kent.
http://www.harunyahya.com/other/holl...errorisme4.php