Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2016, 20:33   #93
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Slechts gedeeltelijk. Je moet het eens nagaan: sinds de financiële crisis lijkt er zich een gecoördineerd plan te ontplooien. Ik ben geen aanhanger van complottheorieën maar in deze begin ik toch soms te twijfelen. Beweren en blijven volhouden dat Merkel geen schuld heeft aan de huidige situatie is nefast voor de geloofwaardigheid van diegene die dit zegt.
Ik zeg wat ik denk, je bent vrij met mij akkoord te gaan of niet.
Maar je zou geloofwaardiger overkomen met argumenten.

Citaat:
Griekenland is inderdaad ook een grote schuldige maar de EU zelf was nooit klaar om de grenzen te verdedigen.
Logisch: de EU heeft noch de bevoegdheid, noch de middelen om dat te doen...

Citaat:
De EU is wat ze is door mensen zoals Verhofstadt. En slaat Verhofstadt mea culpa? Integendeel, hij schuift de schuld af op anderen. De EU kan niet ontploffen, de EU ZAL ontploffen.

Probleem is dat de EU bestuurd wordt door een bende veel te goed betaalde egoïsten met hun eigen elitaire ideetjes.

In principe zijn de lidstaten de EU. Door een hoop vriendjespolitiek en postjespakkerij werkt dat zootje niet.
Veel verder dan inhoudloze slogans geraak je hier niet, hoor

Citaat:
De EU heeft echt wel geld genoeg maar ze spenderen het verkeerd en er is geen echt leiderschap. Van figuren zoals Verhofstadt moeten we ook geen echt leiderschap verwachten, laat het aan zo iemand over en het is nog sneller gedaan.
Een beetje meer leiderschap zou inderdaad niet misstaan. Maar wie duidt de Europese leiders aan, en heeft voor zwakke figuren gekozen?