Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2016, 09:54   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Na het bevel van Jambon dat wij respect moeten hebben voor de koran/islam is toch heel duidelijk dat N-VA geen islamofobe partij is.
Minister Jan had inderdaad moeten beginnen met "bevelen" dat sommigen zich een hoorapparaat moesten aanschaffen.
En een extern geheugen aan hun gescleroseerde hersenen.

Voor de ergste gevallen: een inenting tegen rabiës.

Voor wat dan wel ?

Voor goed te kunnen horen wat hij echt wel zei.

Illustratie: ik ben erg anti-kaloot. Ik vind dat de bijbel vol leugens en zever staat. Allez zeg: iemand met nagels aan een kruis een langzame dood sterven om "ons te redden". Dat is "des Korans".
Toch komt het mij niet toe om kaloten te minachten. Of geen vorm van respect te hebben voor een boekwerk dat wel 20 eeuwen onze cultuur bepaald heeft.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden