Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee
Wanneer ga je nu eens zwijgen over dat woord en beseffen dat je enkel de naam kent maar niet de betekenis.
|
Een woord met meerdere betekenissen. Hoe misbruikt die Youtube film het?
Hoe en waar? In perspectief blijven. Er niet naast gaan.
Die man zegt dat zaken vervallen overheen de tijd, mogen we dat geen entropie noemen? "Information gets lost"
Als het zo verteld wordt, waarom komen jullie zaken complexer maken dan ze zijn om zijn ongelijk toe te geven? Naast de kwestie gaan om een punt te staven. Met 1 + 1 bewijs je niet dat 2 + 2 vier is he.
Zeg dan dat zaken niet vervallen en hoe ze dat niet doen, of geef toe dat hij gelijk heeft.
Als ik een foto neem en ik stuur die door, en die sturen ze nog eens door en nog eens enz... de informatie neemt af in die foto, de foto vervaagt. Dat is ook entropie.
Die man gebruikte dat in relatie met DNA als voorbeeld en Athelas zei dat het misbruikt wordt. Na tien pagina's weet ik nog altijd niet wat die man nu exact misbruikt en waar hij liegt? We zijn Trey Smith's uitleg aan het ontleden, niet de uwe noch de mijne. Blijf bij de essentie en ga er niet naast om een punt te staven.
Er zijn nu 2 punten in de film die problematisch waren, maar naar mijn mening recht gezet zijn. 4bitcode en entropie.