Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2016, 14:09   #136
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Is ook gebeurd, maar ze hebben nooit geantwoord. De reden laat zich raden.

Overigens vind ik het toch wel een bijzonder eigenaardige situatie dat jij hier zit te kakelen alsof dit forum je eigendom is en je achter hoek en kant wellicht iedereen zijn emailadres en god weet wat nog allemaal kan zien.

En verder is er nergens ook maar enige regel die mijn kamaraad zou verbieden om een nick aan te maken. Ik verwacht van jou nog steeds een bewijs dat het zou gaan om een dubbelnick. Lullen kan je goed zoveel is duidelijk.
Over lullen gesproken....
De manier waarop ik Bobke de raad geef om zijn vraag aan Maarten te stellen verraadt dat ik wéét dat hij geen antwoord zal krijgen. Hij zal namelijk niet de eerste zijn die geen antwoord krijgt.

Wat bedoel je met: "de reden laat zich raden"?

Jouw fantasie slaat op hol in je tweede paragraaf, en nog geen beetje.
Je zou je beter baseren op de datum dat ik mij hier registreerde. Dat was kort nadat dit forum ontstond, en op verzoek van......Maarten. Hij was destijds betrokken bij een ander forum dat intussen niet meer bestaat, maar waarop ik, en een aantal anderen die eveneens naar dit forum verhuisden, actief waren. Ik raad je dus dringend aan om je te excuseren voor je wilde veronderstellingen.

Zich hier registreren hoeft niet getest te worden. Het lukt namelijk onder welbepaalde voorwaarden. Iedereen mag zich hier registreren, maar niet met een dubbelnick.
Uit je eigen reacties kan afgeleid worden dat de "test" die jij en je "kamaraad" via zijn pc deden bedoeld was om als dubbelnick terug te komen. Volgens je eigen zeggen lukte dat ook. Jullie ontdekten in die testperiode eveneens dingen "die ik beter niet weet". Bedoel je daar toevallig de servers mee net over de grens? Servers die herkenning via het IP-nummer bemoeilijken of zelfs onmogelijk maken?

Jouw "kamaraad" is, jammer voor hem én voor jou, niet de enige die buitenvloog. Alle dubbelnickers én hun posts worden verwijderd zogauw er een mod beschikbaar is. Als het duidelijk is dat er geen mod present is, en het forum wordt ondergespamd, of valt uit, dan biedt Maarten uitkomst. Iedereen kan hem bereiken en hem op de hoogte brengen dat er iets loos is. Hij grijpt in de regel meteen in. D�*t doe ik als ik merk dat inloggen op het forum weer eens niet mogelijk is. Maarten weet dat te appreciëren. Al de rest spruit voort uit jouw fantasie.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 maart 2016 om 14:12.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden