Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2016, 18:14   #2151
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Ik zal je een geheim verklappen: dat vragen echte wetenschappers zich ook af en doen er onderzoek naar. Vandaar dat je zoveel chemie, thermodynamica en dergelijke meer hebt. Niet spontane reacties kunnen voorkomen indien de temperatuur hoog genoeg is (maw er is genoeg energie beschikbaar zodat de reactie toch kan plaats vinden).

Het leven is heel boeiend. Hoe de cel werkt ook. Hoe ons lichaam werkt is boeiend. Zaken die je niet verwacht, komen wel vaker voor. Om dan een argument te voeren dat het allemaal wonderbaarlijk en onmogelijk is, dat mag je van mij. Maar betrek er dan geen wetenschap bij waar je absoluut niets vanaf weet. Of doe niet alsof je wetenschappelijk bezig bent, iets wat hij wel doet. Het is vooral dat wat ik hem kwalijk neem en waar hij keer op keer de mist ingaat.
Ik ga dat uitklaren wat daar gezegd wordt en woord per woord ontleden, uitzoeken, simpel uitleggen en back up'en met bronnen.

Citaat:
Wat blijft er nog over als je alle foute wetenschap stript uit deze video?
De observatie. Als ge op 2h38m film maar paar zaken kunt aankaarten die U ergeren, dan valt dat op zich toch nog goed mee?
Ik kan best wel begrijpen dat ge niet meegaat in de religieuze teksten. Maar hoe hij cellen ontleed is toch prachtig gedaan?
Peche is offline   Met citaat antwoorden