Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2016, 15:42   #16
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik ga even simpel uw manier van denken analyseren:

Ge hebt een haat tegen links. Dat is omdat ge nogal rechtser dan rechts zijt. Daar kan ik niets aan doen, en gij zelf ook niet. Ik geloof namelijk niet in vrije wil.

Maar zoals u weet: als ge een hond wilt slaan vindt ge altijd een stok.

En dat is hier ook het geval: ge gebruikt een broodje aap verhaal om 'links' aan te vallen.

Ik geef u een goede raad: als ge niet zorgvuldig zijt in uw aanvallen zal niemand u nog serieus nemen. Bovendien zou een integere mens nooit een complottheorie gebruiken als argument.

Deze goede raad komt helemaal gratis. Geen dank.
Oei, word ik nu zoals u?
Oordelen zonder ook maar 1 linkje gelezen te hebben maar als uwe linkse kameraad het zegt is het juist. Ook van in de kleuterschool gehersenspoeld? Wij (de ouderen) hadden daar nog geen last van, met de jeugd is het triestig gesteld, als je nog niet eens meer onderscheid kan maken tussen goed en slecht.

Hier nog een wat hoaxen
De Duitse overheidsdienst voor gezondheidsvoorlichting, BZgA, heeft een site gelanceerd voor asielzoekers die benieuwd zijn hoe men seks moet bedrijven, rapporteert 20 Minuten.
Op de belastinggeld gefinancierde site Zanzu.de bevindt zich informatie voor asielzoekers hoe men zich moet gedragen wanneer ze orale seks, vaginale seks en anale seks willen.
Het project hoopt de bijna 1,1 miljoen nieuw aangekomen asielzoekers te kunnen onderwijzen in de Duitse culturele normen om gelijkende gebeurtenissen zoals in Keulen op nieuwjaarsnacht te voorkomen.

Duitsland leert asielzoekers hoe ze seks met blanke vrouwen moeten bedrijven

Nog een hoax
http://www.zanzu.de/de/f%C3%BCr-multiplikatoren

Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 maart 2016 om 15:44.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden